کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی نخستین تبلت موتورولا مجهز به قابلیت ۳G

تبلت Motorola Xoom

به گزارش سافت‌گذر به نقل از  فن آوری اطلاعات ایران، نخستین تبلت موتورولا است که با طراحی جذاب تولید و روانه بازارهای جهانی شده است. موتورولا XOOM طراحی جذابی دارد و ترکیبی از شیشه، فلز و پلاستیک است. لبه های گرد، کناره های منحنی و حاشیه باریک اطراف صفحه نمایش جلوه خاصی به آن می دهد. نسخه ای از این تبلت که به قابلیت ۳G مجهز است دارای ۳۲GB حافظه داخلی است. دکمه های منو، Back و Home روی صفحه نمایش قرار دارند.

LED وضعیت در طرف راست صفحه نمایش و LED شارژ زیر صفحه نمایش مشاهده می شود. کنترل دیگر پاور و قفل است که در قاب پشت گوشی قرار دارد و برای جلوگیری از فشار دادن تصادفی در سطحی پایین تر از سطح قاب وجود دارد. زمانی که موتورولا XOOM را بطور افقی در دست می گیرد دسترسی به این کلید با دست چپ بسیار آسان است.

پورت microUSB ،microHDMI کانکتور پایه و یک سوکت شارژ ۲ میلی متری در پایین موتورولا XOOM وجود دارد که هیچ یک از این موارد دارای پوشش محافظ نیست. حفره میکروفن و دو پیچ T5 نیز در پایین این تبلت مشاهده می شود که قاب پشت را نگه می دارد.

از این شکاف که بطور کشویی باز می شود به دو منظور یکی برای قرار دادن سیمکارت و دیگری بعنوان پوشش محل کارت حافظه استفاده خواهد شد. موتورولا XOOM از کارت حافظه تا ۳۲GB پشتیبانی می کند اگرچه برای این کار به ارتقاء نرم افزاری نیاز است. امکان تعویض باتری توسط کاربر وجود ندارد. این باتری ۲۴WH روی Wi-Fi تا ۱۰ ساعت مرور در اینترنت یا پخش ویدئو را فراهم می کند و قادر است سه روز و نیم موسیقی پخش کند و حالت آماده بکار آن ۱۴ روز است.

این تبلت به موجب صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچ آن کمی بزرگتر از ipad 2 بنظر می رسد و کیفیت ساختار آن مطلوب است.اگر با یک دست با این تبلت کار کنید خیلی زود دستتان خسته می شود. اندازه آن تقریبا با ipad 2 یکسان است و این تبلت کمی در دست سر می خورد و باید در استفاده از آن کمی مراقب باشید. زمانی که ipad 2 و XOOM را با هم در دست می گیرید، ipad 2 سبک تر و کمی کوچکتر بنظر می رسد.

صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچ موتورولا XOOM دارای وضوح ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است .این مقدار وضوح کمی بیشتر از ipad است و برای خواندن راحت صفحه ، کافی است. صفحه نمایش از نوع TFT است که هر گاه از یک زاویه به آن نگاه کنید انحراف رنگ و کنتراست دارد و تغییر در رنگ کم و قابل تشخیص است. متن روی صفحه نمایش بخوبی خوانده می شود و سطح صفحه نمایش بسیار انعکاسی است و در یک روز آفتابی در هوای آزاد نمی توان با آن کار کرد؛ حتی در روشنایی کامل نیز میزان انعکاس خیلی زیاد است. اثر انگشت نیز روی صفحه نمایش باقی می ماند و به راحتی نمی توان آن را تمیز کرد. موتورولا XOOM نخستین تبلت با Honeycomb است که نسخه سازگار آندروید با تبلت است.

همچنین موتورولا کل منو را تغییر داده است تا بهترین استفاده را از کل صفحه نمایش و وضوح آن داشته باشد.بدین ترتیب می توان یک Widget را از Tab پایین صفحه برداشت و آن را به پنل صفحه اصلی مورد نظر در بالا آورد. در گوشی های هوشمند برای قرار دادن یک Widget روی هر یک از صفحات دیگر باید در صفحات مرور کنید. این تبلت از پیش زمینه های زنده نیز پشتیبانی می کند اگرچه با بارگذاری آنها تبلت کند عمل می کند.راه انداز نرم افزار نیز تغییراتی داشته است و اکنون به دو Tab شامل “همه” و “نرم افزارهای من” تفکیک شده است.

اگرچه تبلت XOOM در بعضی موارد با وفقه کار می کند و این بخصوص در حالت عمودی کاملا محسوس است. سرعت پایین تبلت با وجود یک تراشه دو هسته ای مانند Tegra 2 کمی غیر عادی است و انتظار می رود در آینده این مشکلات نرم افزاری برطرف شود. ارسال ایمیل در حال حرکت یکی از ویژگی هایی است که کاربران را به سمت خرید تبلت سوق می دهد.

موتورولا XOOM دارای دو نرم افزار بهینه ایمیل است که یکی برای Gmail است و دیگری را می توان با حساب Pops / IMAP استفاده کرد. با وجود صفحه کلید مجازی QWERTY که حدود نیمی از صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچ را در بر می گیرد به راحتی می توان ایمیل ها را تایپ کرد. تفاوت زیادی میان صفحه کلید سخت افزاری و این صفحه کلید احساس نمی شود. این تبلت دارای یک دوربین پنج مگاپیکسل در قاب پشت و یک دوربین دو مگاپیکسل در قاب جلو است که نیاز عکسبرداری یک کاربر گوشی های هوشمند را تا حد متوسط برطرف می کند.

کیفیت عکس های دوربین در حد عالی نیست اگرچه گرفتن عکس با آن خیلی راحت است.گالری موتورولا XOOM از نظر کارایی ، گالری استاندارد آندروید است اگرچه برای سهولت استفاده روی صفحه نمایش بزرگ ، تغییراتی را به همراه دارد. آلبوم های وب Picasa بطور اتوماتیک با تبلت همگامسازی می شوند اما طبق پیش فرض فقط در صورت داشتن ارتباط اینترنتی فعال می توان در آنها مرور کرد. همچنین یکی از تبلت هایی است که بسیاری از گزینه های آن برای اینکه مورد استفاده قرار گیرد نیازمند ارتقاء نرم افزاری است.

رابط استاندارد microUSB با قابلیت USB host کامل می شود که پیش از ارتقاء به آندروید ۳٫۱ Honeycomb قابل استفاده نیست. موتورولا امکان شارژ از طریق USB را فراهم نکرده است بنابراین همواره باید یک شارژر به همراه داشته باشید. Wi-Fi و GPS نیز فراهم شده است. نسخه ۳G این تبلت دسترسی به ۱۰٫۲Mbps HSDPA و ۵٫۷۶Mbps HSUPA را برای کاربر فراهم می کند. نسخه ای از این تبلت که توسط اپراتور Verizon ایالات متحده عرضه می شود به قابلیت LTE مجهز است که آن نسخه نیز بعدها با ارتقاء نرم افزاری به صورت قفل باز شده ارائه می شود.

این تبلت برای استفاده از محل کارت حافظه microSD نیز باید ارتقاء نرم افزاری پیدا کند و بدون آن ، کارت حافظه را بخوبی شناسایی نمی کند. با اجرای ارتقاء نرم افزاری می تواند به کارت حافظه با ظرفیت بالا دسترسی پیدا کرد. بلوتوث و پورت microHDMI نیز وجود دارد که امکان خروجی تلویزیون HD بدون یک آداپتور را فراهم می کند. مرورگر وب یکی دیگر از نرم افزارهای مهم تبلت است و مرورگر دارای منوی جالبی است و از پشتیبانی کامل Flash برخوردار است.

کارایی مرورگر در XOOM بالاتر از ipad است. Tabs در یک نوار بالای صفحه قرار دارند که مانند مرورگر desktop بنظر می رسد و باز کردن یک Tab جدید به سادگی کلیک کردن روی علامت مثبت در طرف راست است. منوی اختصاصی بازار آندروید در موتورولا XOOM امکان مرور و جستجوی صدها هزار نرم افزار را با سرعت کافی فراهم می کند. بازی از نظر اهمیت در این فروشگاه نرم افزاری در رتبه دوم قرار دارد و از طرفی دیگر تعداد کمی از این نرم افزارها برای XOOM بهینه شده اند و بهینه سازی سایر نرم افزارها کمی زمان می برد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11082 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/06/27 تعداد مشاهده: 1685
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر